لاستیک Pilot Sport EV میشلن برنده جایزه AUTO AWARD سال 2022




لاستیک Pilot Sport EV میشلن برنده جایزه AUTO AWARD سال 2022

تایر Pilot Sport EV میشلن برنده جایزه علم محبوب در سال 2022 در بخش دسته بندی خودرو شد.

لاستیک Pilot Sport EV’’ با تجربه های بدست آمده از مسابقات فرمول E (مسابقه اتومبیلرانی که اتومبیل های الکتریکی در آن شرکت می کنند) بهترین پیشنهاد میشلن برای رانندگانی که می‌خواهند با اطمینان  کامل از پتانسیل های ماشین های الکترونیکی استفاده کنند، می باشد.

کاتلین بری ؛ معاون بازاریابی شرکت میشلن آمریکای شمالی، گفت: "ما از اینکه تایر Pilot Sport EV به عنوان برنده جایزه این آکادمی شناخته شده است ، خوشنودیم و این نشان دهنده این است که چگونه می‌توان عملکرد لاستیک را با استفاده از مواد بهتر و پایدارتر بهبود داد و حفظ کرد. لاستیک میشلن در بین دسته‌ها و بخش‌های اصلی صنعت تایر، ازنظر عمده کارشناسان و مصرف کنندگان به‌عنوان برند شماره یک شناخته می‌شود و همچنین تولید و توسعه لاستیک‌ با همکاری تولیدکنندگان خودروهای الکتریکی، تعهد ما را به آینده‌ای پایدار تر ثابت می‌کند.

 مجموعه تایرهای مصرفی میشلن برای انقلاب خودروهای برقی آماده است و ما مفتخریم که تلاش هایمان توسط Popular Science  به رسمیت شناخته شده است.”

جایزه آکادمی بهترین نوآوری سال AUTO AWARD ، مسیر ما را برای هیجان انگیز ترین نوآوری های سال و اختراعات انقلابی برجسته می کند و به بهبود زندگی جامعه و سیاره ما کمک می کند. از آینده سفرهای هوایی گرفته تا محصولات مراقبت پوستی، از تجهیزات پایدار در فضای باز تا گجت‌های تغییردهنده بازی، لیست امسال اختراعات ما است که ما مفتخریم آن ها  را «بهترین های جدید» بنامیم.

از سال 1988 کارشناسان Popular Science، هر سال هزاران محصول را برای انتخاب صد نوآوری برتر بررسی می‌کنند، محصولاتی که از پیشرفت‌ها و فناوری های  قابل توجهی برخوردار هستند و بعنوان فناوری برتر برگزیده می شوند.

تایر Pilot Sport EV حاصل پیشرفت میشلن توسط حضورش در هفت فصل مسابقات فرمول E  است. این تایر از فناوری ElectricGrip Compound بهره می برد که دارای ترکیبی سخت برای مرکز آج است تا چسبندگی لازم برای کنترل ویژگی های گشتاور بالا را فراهم کند. همچنین رانندگان خودروی های الکترونیکی می توانند مقاومت غلتشی پایینی را تجربه کنند و به لطف فناوری آکوستیک میشلن، صدای داخل خودرو را نیز کاهش می دهد.



منبع خبر: https://autosphere.ca/


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0